måndag 4 januari 2010

GOTT NYTT ÅR!

Önskar att jag avgett i nyårslöfte att "scrappa" mer, men inser att det går inte... Har velat sätta mig i flera kvällar nu, men är för trött när väl alla små sover. Och att scrappa när det är vakna är stört omöjligt, kan inte ens sitta framför datorn utan att isf har båda mina små i knät! Men det är ngt visst med småbarns åren och hade de små liven inte funnits hade jag inte hittat denna hobby och ej heller haft några söta bilder att scrappa på :-)

Tomten var iaf snäll mot mig och gav mig ett presentkort på Panduro till en ny skärmaskin, sen hade min mans bror köpt en låda med massa smått och gott scrapmaterial i som jag blev jätte glad för! Tack Tette!

Av svärmor fick jag häromdagen denna underbara ask som fint kom till användning.
I asken har det legat en Panatone (italiensk kaka) som svärmor köper varje år till jul och jag "tingade" den vackra asken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar