onsdag 17 februari 2010

InDesign

Igår var jag på en heldags utbildning i Adobe InDesign. Så kul att lära sig detta layout program. Att med programmets hjälp bla bygga upp snygga reklam och infoblad. Lite som scraptänkandet :-). Idag på jobbet har jag fått öva... fick uppdrag från vårt nyöppnad hotell här i Stockholm att göra deras minibars prislistor och roomservice menyer. Nu var det ju lite fusk iof då jag redan hade färdiga mallar... men ändå! Så kul, del 2 av kursen i nästa vecka!
Är så glad för min tillfälliga tjänst som marknadskoordinator 2 dagar i veckan och att jag få gå denna utbildning. Har sökt en kvällskurs i marknadsföring och försäljning på PHI nu under våren så förhoppningsvis ska jag efter höst kunna söka aktivt efter en heltids tjänst som marknadskoordinator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar